• Карітас

  • Благодійна акція "Шкільний портфелик"

  • Соціальне таксі

  • Школа розвитку

  • Волонтери ХОБФ "Картіас"

Copyright 2020 - Khmelnytskyi Caritas 2016 (c)

«Діти охоче завжди чимось займаються. Це дуже корисно, а тому не тільки не слід цьому заважати, але потрібно подбати, щоб завжди у них було що робити.» Коменський Я.

Цей вислів коротко описує те, що відбувається на наших заняттях в Християнській школі розвитку. Наші маленькі вихованці завжди чимось зайняті. Завжди пізнають щось нове і цікаве. Часто запитують: «що ж ви там робите в тій Школі? Що розвиваєте? Чому саме Християнська школа розвитку?Почну з кінця. Чому християнська? А яка ж іще? На сьогодні практично всі забули, що моральні чесноти які ми всі прагнемо розвинути – це саме християнські чесноти. Саме християнство вчить, що любов – це найголовніше. Діти дуже тонко це відчувають. Кожне наше заняття починається  і завершується молитвою. Якби ви бачили, як це щиро і невимушено відбувається в наших малюків! Нам варто повчитися в наших дітей. 

 Що розвиваємо? Розвиваємо не «що», а «кого». Всебічно розвиваємо наших маленьких геніїв. На перший погляд, ми просто граємося. Хоча, на другий теж. Ми постійно граємося. Один вид діяльності змінює інший, і все це в ігровій, легкій і доступній формі. Скажу по-секрету, що сама теж із задоволенням граюся разом з дітками. Казав Ф Фелліні, що на світі, напевно, є дорослі люди, але він їх ніколи не зустрічав.

 

В наших маленьких вихованців провідною діяльністю є гра. Все вони сприймають через гру, сенсорне, сенсо-моторику. Сенсорний розвиток дитини, з одного боку, є фундаментом загального розумового розвитку дитини, з другого боку, має самостійне значення, оскільки повноцінне сприймання необхідне і для успішного навчання дитини у дитячому садку, у школі, і для багатьох видів праці. Зі сприймання предметів і явищ оточуючого світу починається пізнання. Всі інші форми пізнання – запам’ятовування, мислення, уява – будуються на основі образів сприймання, є результатом їх переробки. Сенсорне виховання має важливе значення для всебічного розвитку дитини. Ми знайомимося з кольором, величиною, формою, смаком, запахом, фактурою, масою, звучанням предметів навколишнього світу. Також під час наших цікавих забав ми вчимося орієнтуватися в просторі, в часі, розвиваємо мовний та музичний слух.

В ході наших занятть використовуємо різні методики раннього розвитку дітей. Зокрема, це методика М. Монтесорі. Основа методики цієї - свобода. Основні принципи - ігрова форма навчання і самостійне виконання вправ. Батькам пропонується допомагати, не заважаючи. Підхід до дитини під час навчання - індивідуальний. «Допоможи мені зробити самому» - ось принцип занять системи Монтессорі 

 Методика раннього розвитку Глена Домана. Вона є унікальною за рахунок стимуляції мозкової діяльності у малюків до 3х років, бо витрачаючи навіть не хвилини, а секунди протягом дня, можна розвинути інтелект у дитини і фотографічну пам'ять, а також закласти потужний фундамент для подальшого успішного навчання дитини. Найбільш поширеним застосуванням методики Гленна Домана є читання за допомогою спеціальних карток, що ми і пробуємо робити. Так наші дітки запам'ятовують слова цілком, а не складають їх з букв. Також використовуємо розвиваючі ігри Нікітіних ( кожен раз дитина як би крокує по сходах свого розвитку. Основний принцип навчання - від простого до складного) ,кубики Зайцева (унікальна методика навчання читання вже з двох років) та інші. Всі ці методики адаптуємо до потреб наших маленьких геніїв. Щоб їм було не лише корисно, але і цікаво навчатися з нами. 

Тому, якщо хочете спробувати – приходьте до нас, будемо бавитися!

 

Координатор проекту "Християнська школа розвитку"  - Нагорна Ольга, тел: +38 (067) 318 - 83 -88